راهنمای ارسال پیامک از طریق رایانه

پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
ارسال پیامک از طریق رایانه

اگر با ارسال پیامک از طریق رایانه آشنایی ندارید ممکن است در ابتدا تعجب کنید که می شود پیام کوتاه (SMS) را از رایانه به تلفن همراه ارسال کنید. این خدمات به ویژه برای مشاغل ارسال پیام متنی یا کسانی که ترجیح می دهند خدمات مشتری یک به یک را نسبت به پیام متنی ارائه دهند بسیار مفید است. از آنجا که این استراتژی بازاریابی در حال جلب توجه است بسیاری از سیستم عامل های پیام کوتاه آنلاین و پنل های پیامکی نیز در حال ظهور و توسعه هستند.

چرا باید از رایانه اقدام به ارسال پیامک کرد؟

هر روز مشاغل بیشتری برای تقویت استراتژی های بازاریابی و ارتباطی خود به پیام رسانی متنی روی می آورند. اگرچه سخت است که مشتری بتواند تلفن را تحویل بگیرد یا ایمیل شرکت شما را بخواند اما تحقیقات نشان می دهد ۹۸٪ افراد پیام های متنی مارک دار را باز می کنند.

البته منطقی نیست که بیشتر صاحبان مشاغل به صورت جداگانه تمام شماره های لیست خود را پیامک کنند. برای دسترسی به بسیاری از افراد و انجام خودکار این کار به یک سرویس پیام کوتاه انبوه نیاز دارید. این یکی از مزایای ارسال پیام کوتاه از رایانه شما است.

همچنین می تواند به شما کمک کند به مشتریان خود به روشی حرفه ای پیامک ارسال کنید. به جای استفاده از تلفن همراه شخصی خود برای ارسال پیام های متنی، ارسال متن از رایانه به چندین نماینده خدمات مشتری اجازه می دهد تا به یک سوال پاسخ دهند و به شما امکان می دهد شماره ای را که از آن پیام می دهید انتخاب کنید.

شما می خواهید مراقبت کنید که در حال توسعه کمپین های پیام کوتاه خودکار برای مشتریان خود باشید و از راه قانونی و ارزشمندی با آنها تماس بگیرید. گرچه ارسال پیام کوتاه از رایانه شما می تواند یک استراتژی عالی برای توسعه وفاداری به نام تجاری و افزایش فروش باشد اما اگر راه اشتباهی انجام شود می توان مخاطب را از آن دور کرد.

قبل از ارسال پیامک از طریق رایانه چه چیزهایی باید بدانید

  1. از مشترکین تلفن همراه خود استفاده کنید

برای تبلیغات پیامکی خود نمی توانید به هرکسی پیام رسانی متنی را شروع کنید. افرادی که برای آن ها پیام ارسال می کنید باید برای دریافت پیامک از تجارت شما رضایت دهند. این اصطلاح را به “انتخاب” مشترکان تلفن همراه خود می گویند. برای انجام این کار دو روش کلی وجود دارد. معمول ترین کار این است که از آن ها کد کوتاه را با یک کلمه مشخص که انتخاب کرده اید متن دهید و سپس آن ها را به طور خودکار در لیست شما ثبت کند.

اولین متنی که پس از انجام این کار برای مشترکان خود ارسال می کنید باید از برخی دستورالعمل ها پیروی کند. این باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام تجاری شما
  • دستورالعمل در مورد اینکه چگونه گیرنده می تواند دریافت متن از شما را متوقف کند.
  • دستورالعمل هایی در مورد چگونگی کمک به آنها اگر درک نمی کنند.
  • چقدر مرتباً به آنها پیام می دهید.
  • یادآوری اینکه نرخ شرکت مخابراتی آنها ممکن است در همه پیام های متنی اعمال شود.
  • پیوند به سیاست حفظ حریم خصوصی شما.

گزینه دیگر این است که مشترکین خود را از وب انتخاب کنند. در این نسخه آن ها اطلاعات خود را در یک الگوی ساخت آنلاین آسان وارد می کنند که سپس آن ها را در لیست شما ثبت می کند. در مرحله بعدی آن ها یک پیام خودکار برای تأیید اشتراک خود از شما دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات پیامکی و تبلیغات کاغذی کدام یک بهتر است؟

  1. از زبان ممنوعه استفاده نکنید

وقتی در حال ارسال پیامک از طریق رایانه به دوستان و خانواده خود هستید محدودیتی در گفته های شما وجود ندارد. اما وقتی نوبت به ارسال پیامک متنی کسب و کار با استفاده از کد کوتاه می رسد محدودیت هایی در مورد اینکه می توانید در مورد چه چیزی صحبت کنید و چه کلماتی می توانید استفاده کنید وجود دارد. به طور کلی موارد زیر ممنوع است:

  • محتوای بزرگسالان
  • محتوایی که اعمال خشن یا غیرقانونی را تأیید می کند
  • فحش یا سخنان نفرت انگیز
  • محتوای مربوط به مواد غیرقانونی

آیا ارسال پیامک از طریق رایانه می تواند به تجارت شما کمک کند؟

بسته به اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید متوجه خواهید شد که بازاریابی پیامکی کاربردهای مختلفی دارد. تاکتیک های بازاریابی پیامکی شامل استراتژی هایی از جمله:

  • ارسال کوپن موبایل برای مشترکان
  • به طور کارآمد یادآوری های قرار ملاقات خودکار را تنظیم کنید
  • مخاطبان خود را با یک کمپین برای پیروزی رشد دهید

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد