تاثیر بازاریابی حفظ برموفقیت تبلیغات پیامکی

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
بازاریابی حفظ

تحقیقات مختلف بارها و بارها نشان داده است که مشتریان منبع اصلی درآمد بیشتر مشاغل هستند. بنابراین چرا شرکت ها در مورد لیست های مشترک در حال رشد وسواس می ورزند وقتی که با ارزش ترین دارایی های آن ها از قبل ثبت شده است؟ یکی از روش های موفقیت در حفظ و نگهداری مشتریان استفاده از بازاریابی حفظ است. از دیگر خدمات ما که شامل پنل پیامکی میشود دیدن کنید.

بازاریابی حفظ چیست؟

بازاریابی حفظ بر روی نگهداری مشتریانی متمرکز است که قبلاً آن ها جذب شده اند. شما احتمالا می دانید که مشتری موجود شما مایل به صرف هزینه با تجارت شما است. بازاریابی مداوم این مشتریان را نسبت به چشم اندازهای جدید اولویت دارد.

تاثیر بازاریابی حفظ بر موفقیت تبلیغات پیامکی

شما در وهله اول با پیاده سازی پیام کوتاه از بازاریابی ابقا در مقیاس بزرگتر استفاده می کنید. با ارائه معاملات و محتواهای اختصاصی به مشتریانی که شرکت در این کار را انجام داده اند (در این مجموعه مشتریان قبلی که دارید) هزینه های بازاریابی را سرمایه گذاری می کنید.

با این حال بازاریابی ابقا یک استراتژی است که می تواند حتی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و در لیست مشترکان فعلی شما اعمال شود. تمرکز بر وقت، پول و تلاش خود در کاهش اشتراکتان به جای رشد لیست ممکن است زاویه ای باشد که استراتژی پیام کوتاه انبوه شما برای کار مداوم برای تجارت شما نیاز دارد.

اهداف بازاریابی حفظ در تبلیغات پیامکی انبوه

بازاریابی حفظ به معنای جلب توجه خریداران جدید نیست. برای جذب مشتریانی با جیب های بالقوه عمیق تر از مشتریان فعلی، قدرت مغزی خود را برای ایجاد یک گزینه جدید سریع هدر ندهید. بازاریابی مداوم فقط بر یک چیز متمرکز است و آن  لیست پیام کوتاه انبوه مشترکان شما است.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر کالایی یا خدماتی با ارزش قابل توجهی ارائه می دهید احتمالاً قبلاً یک مشت مشتری راضی دارید. از آنجا که پایبندی به چیزی که از قبل می دانید برای شما مفید است آسان تر است آن ها احتمالاً بارها و بارها به کار شما باز خواهند گشت. تجارب مثبت مکرر با شرکت شما مشتریان راضی را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

هر اقدامی که در کمپین پیام کوتاه انبوه شما انجام می شود باید معطوف به آوردن مشتریان فعلی شما به مرحله بعدی در این رابطه مداوم باشد.

چرا باید بر حفظ مشترکین فعلی تمرکز کنیم؟

اگر فکر شما این نیست که بیشتر تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید باید  نگاهی به حقایق مربوط به بازاریابی حفظ و مزایای کسب و کار خود با استفاده از آن بیندازید.

  1. بازاریابی حفظ هزینه کمتری دارد

برخی مطالعات نشان داده است که جذب و خرید مشتری جدید برای یک تجارت در هر مکان ۵ تا ۲۵ برابر بیشتر از هزینه ای است که برای حفظ مشتری موجود لازم است. در نظر بگیرید که آیا به نفع شرکت شما است که از این سود بالقوه صرف نظر کنید و هیچ تضمینی برای مشتری جدید شما حتی وجود ندارد.

بازاریابی ابقا یک انتخاب عالی برای هر دو کسب و کار پررونق و یک بخش بازاریابی با بودجه است. این به مشتریان و شرکت شما ارزش می دهد و این همان چیزی است که می توانید از هر کمپین بازاریابی بخواهید.

  1. مشتریان وفادار سود بیشتری دارند

مشتریان وفاداری که مرتباً با مشاغل شما درگیر می شوند ۹۰ درصد بیشتر از کسانی که سرمایه گذاری کمتری دارند خرید می کنند. علاوه بر این آن ها به طور متوسط ​​۶۰ درصد بیشتر در هر معامله هزینه می کنند. در کل مشتریان وفادار موجود به طور متوسط ​​۲۳ درصد درآمد بیشتری نسبت به مشتری جدید دارند.

مشتریان بلند مدت و وفادار همچنین منبع ارزشمندی در مورد به دست آوردن بازخورد درباره پیشنهادات پیام کوتاه انبوه شما هستند. آن ها می توانند بینشی بی ارزش ارائه دهند و شما می توانید مغز آن ها را انتخاب کنید تا استراتژی ای ایجاد کنید که رضایت مشتری و در نهایت سود را افزایش دهد.

  1. تبلیغات دهان به دهان

شاید تعجب کنید اگر یاد بگیرید که با وجود هزینه ای که در استراتژی تبلیغاتی خود می کنید بهترین راه برای جلب مشتری جدید از طریق تبلیغات مستقیم شما نیست.

تبلیغات دهان به دهان به احتمال زیاد با ارزش ترین منبع تبلیغاتی شما خواهد بود. مطالعات نشان می دهد که ۸۲ درصد از ما وقتی به فکر خرید هستیم به دنبال توصیه از دوستان و خانواده خود هستیم. اگر مشتری کسی را به تجارت شما ارجاع می دهد زیرا شما معاملات عالی متنی ارائه می دهید بازده آن می تواند نمایی باشد.

این امر به ویژه اگر مخاطبان هدف شما شامل هزاره ها باشد ۹۰ درصد آن ها احساسات و توصیه های خود در مورد برند ها را در اینترنت به اشتراک می گذارند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد