بهترین زمان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
بهترین زمان ارسال پیامک انبوه

موفقیت بازاریابی پیامکی تا حد زیادی به زمان ارسال پیام انبوه شما بستگی دارد. هدف افراد در این روش تبلیغاتی این است که مشترکان را درگیر خود کنند و از انصراف آن ها جلوگیری نمایند. در حالی که مزیت ارسال پیام کوتاه سرعت دریافت پیام شماست و یک اشکال نیز وجود دارد و آن این است که در ارسال پیام کوتاه انبوه ممکن است پیام هایی با موضوع بی ربط و در زمان بی ربط برای مخاطبان ارسال شود و باعث ایجاد مزاحمت و انصرف آن ها شود. پس با ما همراه باشید با معرفی بهترین زمان ارسال پیامک انبوه.

بازاریابان همه یک سوال را می پرسند: چه زمانی بهترین زمان برای برقراری ارتباط است؟ پاسخ هرگز برای همه یکسان نیست. این به صنعت شما، به نوع خدمات و محصولی که ارائه می دهید و در نهایت مشتری شما بستگی دارد.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد نیز استفاده کنید.

در اینجا نکاتی برای یافتن بهترین زمان ارسال پیامک انبوه آورده شده است:

  1. روال مخاطبان هدف خود را بدانید

این به شما کمک می کند تا بهترین زمان برای ارسال پیام خود را تعیین کنید. روز عادی مخاطبان شما چگونه است؟ آیا آن ها مادرانی هستند که آخر هفته خرید مواد غذایی خود را انجام می دهند؟ آیا آن ها مدیران جوانی هستند که اواخر بعد از ظهر برای یک جلسه قهوه بیرون می روند؟ مهم است که فعالیت های معمول روزانه آن ها را بدانید، بنابراین شما می دانید چه وقت مشغول هستند و چه موقع مزاحم پیام های متنی شما نمی شوند.

  1. چگونه محصول یا خدمات شما در این روال قرار می گیرد؟

بعد از دانستن روال مخاطب مورد نظر خود مورد بعدی که باید بدانید این است که چه زمانی آن ها به احتمال زیاد در فکر خرید یک محصول یا خدمات از صنعت شما هستند. اگر شما یک فروشگاه آنلاین هستید که کیف های چرمی شیک به زنان جوان می فروشید به این موضوع توجه کنید که چه زمانی آن ها به احتمال زیاد خرید خود را انجام می دهند یا نقدهای آنلاین را می خوانند. آیا در زمان استراحت ناهار آن ها است؟ بعد از ساعت اداری؟ یا آخر هفته ها که با دوست دخترهایشان بیرون هستند؟

بهتر است پیام خود را در ساعاتی ارسال کنید که آن ها به احتمال زیاد به فکر خرید نوع محصول یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید یا پیشنهاداتی که شما به خصوص مفید می دانند. به این فکر کنید که متن شما چه زمانی می تواند ارزش فوری به آن ها ارائه دهد.

  1. تجزیه و تحلیل را بررسی کنید

یک نرم افزار پیام کوتاه انبوه پیشرفته و ابتکاری به شما امکان می دهد داده های مفید مانند نرخ ریزش، کلیک لینک و بسیاری از جزئیات دیگر را بررسی کنید. می توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا بهترین زمان ها را برای ارسال کمپین خود بیابید.

بیشتر بخوانید:تاثیر سرویس پیامک انبوه در تجارت 

  1. پیام متنی خود را تست کنید

یکی دیگر از نکات مهم در یافتن بهترین زمان ارسال پیامک انبوه این است ککه پیام خود را قبل از ارسال تست کنید. هیچ فرمول مناسبی برای یافتن بهترین زمان برای ارسال پیام کوتاه به مشترکان شما وجود ندارد. اما راهی برای دانستن زمان هایی وجود دارد که به احتمال زیاد با آزمایش، بیشترین نتیجه را خواهند داشت. گیرندگان خود را با توجه به سن، مکان و سایر مشخصات جمعیتی به گروه ها تقسیم کنید و سپس زمان ارسال را در ساعات مختلف تنظیم کنید.

چند نکته برای تعیین بهترین زمان ارسال پیامک انبوه

ارسال پیام کوتاه انبوه یک روش تبلیغاتی کاملاً مستقیم است و بلافاصله شما را قادر می سازد تا با مخاطبان هدف خود در ارتباط باشید. با این حال از آنجا که بسیار شخصی است، تهیه یک متن خوب با نرخ پاسخ بالا می تواند چالش برانگیز باشد. به طور طبیعی اولویت شما افزایش پایگاه داده و جمع آوری هرچه بیشتر مخاطب است اما اگر کاربران همچنان اشتراک خود را لغو کنند این امکان پذیر نخواهد بود.

همه چیز در مورد زمان بندی مناسب است. برای اینکه بتوانید با مخاطبان خود تماس بگیرید و پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنید لازم است که پیشنهاد خود را در ساعت و روز مناسب ارسال کنید. برای به حداکثر رساندن موفقیت در بازاریابی تلفن همراه خود باید نکات زیر را در خاطر داشته باشید.

  • نه خیلی دیر و نه خیلی زود

روش صحیح برای آزار مخاطبان شما ارسال پیام کوتاه در زمان نامناسب است. بیدار کردن کسی با پیام کوتاه در ساعت دو بامداد در یک روز کاری اشتراکتان را قطع می کنید. نه تنها این بلکه کاربران شما نسبت به نام تجاری شما نیز انزجار خواهند داشت و این چیزی است که شما قطعاً نمی خواهید.

اگر خدمات پیام رسانی خود را خیلی زود فعال کنید پاسخ مشابهی دریافت خواهید کرد. هیچ کس واقعاً آماده نیست که قبل از اولین قهوه خود در اطلاعات جدید غوطه ور شود. بنابراین هر متنی که ارسال می کنید باید بسته به محتوای آن چیزی بین ده صبح تا چهار بعد از ظهر باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد