تاثیر سرویس پیامک انبوه در تجارت

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۱
سرویس پیامک انبوه

هنگامی که با یک سرویس پیامک انبوه در تجارت خود ثبت نام می کنید روند برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیام کوتاه به صورت کاملاً خودکار انجام می شود و از آنجا که مشتریان باید به طور خاص لیست مشترکان شما را انتخاب کنند مطمئن باشید که آن ها مشتاقانه منتظر دریافت پیشنهادات و محتوای شما هستند.

با استفاده از سرویس پیامک انبوه می توانید به مشتریان خود در مورد فروش و محصولات ویژه اطلاع دهید و همچنین آن ها را در جریان به روزرسانی هایی که زنجیره خرده فروشی شما تجربه می کند نگه دارید. با اجازه دادن به آن ها برای پاسخ دادن از طریق سرویس بازاریابی پیام کوتاه می توانید نظرات ارزشمند مشتری را نیز بدست آورید.

چرا سرویس پیامک انبوه یک فرصت بزرگ برای زنجیره های خرده فروشی است؟

اگر خرده فروشان از سرویس پیامک انبوه برای ارتباط با مشتریان استفاده نمی کنند فرصت های بالقوه بسیاری را از دست می دهند.

اکثریت قریب به اتفاق مردم دستگاه های تلفن همراه دارند. امروزه بیش از ۸۰ درصد از جمعیت ایران تلفن همراه دارند و ۷۰ درصد با تلفن های هوشمند تماس و پیامک خود را انجام می دهند.

علیرغم این واقعیت که پیام رسانی کاملاً موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان است اما به طرز غم انگیزی به میزان کمی مورد استفاده قرار می گیرد. فقط ۳۰ درصد از مشتریان گزارش می دهند که متن را از مشاغل مورد علاقه خود دریافت کرده اند علیرغم اینکه گزارش داده اند که برای چنین نامه نگاری هایی باز هستند.

استفاده از یک سرویس پیامک انبوه برای برقراری ارتباط با مشتریان می تواند منجر به تولید، بهبود خدمات به مشتری و ارائه ارزش واقعی به مشتریان شود.

روش های ایجاد مخاطب با ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه

اگر هدف شما ایجاد مخاطب است پس بازاریابی پیامکی می تواند یک ابزار مفید باشد. در اینجا چند روش وجود دارد که فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی شما می تواند نرخ انتخاب را افزایش دهد و مخاطبان شما را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید:۸ ویژگی مهم پیامک انبوه

  1. با مخاطبان خود رابطه برقرار کنید

بازاریابی پیامکی از این نظر منحصر به فرد است که به جای ترفند بازاریابی مستقیم با مشتریان مکاتبه می کند.

از آنجا که مشتریان باید تماس متنی را شروع کنند  از بسیاری جهات بازاریابی پیامکی بیشتر از یک تبلیغ، مکالمه است. ماهیت دو طرفه ارسال پیام به شما امکان می دهد روابط عمیق تری با مشتریان خود از طریق ایمیل تقویت کنید.

در حالی که محتوای ارزشمندی را در پیام های خروجی خود ارائه می دهید مشتریان این امکان را دارند که از طریق متن و همچنین از طریق سرویس متن آنلاین شما با کسب و کار شما در ارتباط باشند. این ارتباط در مورد خدمات مشتری و بازخورد می تواند بسیار ارزشمند باشد.

به همین دلیل استفاده از سرویس پیام کوتاه انبوه می تواند ابزاری ارزشمند برای کمک به تجارت شما در ایجاد و حفظ روابط پایدار با مشتری باشد.

  1. ارسال پیشنهادات غیر قابل مقاومت

حتی بدون در نظر گرفتن سایر مزایای استفاده از سرویس پیامک انبوه، پیام کوتاه یک روش عالی برای وارد کردن محتوای خود به صندوق ورودی مشتریان است.

پیام کوتاه سریعترین و موثرترین روش برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد معاملات جدید و پیشنهادهای شما در فروشگاه شما است. بعلاوه وقتی از اطلاعات جمعیتی مشتری مانند موقعیت مکانی، سن و عادات خرید استفاده می کنید می توانید پیشنهادهای ویژه متناسب با مشتری ایجاد کنید.

  1. ارسال به روز رسانی و اطلاعیه های مهم

وفادارترین مشتریان شما می خواهند به محض دسترسی کالاهای جدید یا خدماتی را که فروشگاه شما ارائه می دهد آگاه شوند.

وقتی چیز جدیدی برای ارائه دارید به مشترکین خود اطلاع دهید و با ارسال یک کمپین پیامکی به وسیله پنل پیامکی هدهد از مشتریان خود دعوت کنید تا محصول جدید خود را امتحان کنند. یک کوپن یا پیشنهاد ویژه را به همراه داشته باشید تا واقعاً از طریق درب شما ترافیک جابجا شود.

همچنین می توانید از سرویس پیام رسانی متنی انبوه خود برای جلب توجه مشتریان در مورد ذخیره مجدد کالا استفاده کنید. اگر مشتری به دنبال موردی است که در حال حاضر آن را ندارید پیشنهاد دهید که او را به لیست اضافه کنید و از زمان موجودی کالای مورد نیاز خود به او اطلاع دهید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد