روش های بهبود خدمات مشتری با SMS

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
بهبود خدمات مشتری با SMS

آیا به عنوان یک صاحب کسب و کار نکته ای وجود دارد که در آن باید از خدمات مشتری ارائه شده توسط شرکت خود راضی باشید؟ تعریف خدمات خوب به مشتری چیست؟ از آنجایی که سیستمی که برای اطمینان از داشتن تجربه مثبت به مشتری به کار می برید همیشه می تواند بهبود یابد و با پیشرفت های تکنولوژیکی تکامل یابد به نظر می رسد تلاش برای دستیابی به بهبود خدمات مشتری با SMS ممکن است هرگز کامل نباشد.

تعریف خدمات خوب به مشتری چیست؟

بهبود خدمات مشتری با SMS بدون اینکه بدانید خدمات خوب مشتری برای شما و تجارت شما به چه معناست غیرممکن است. وقتی صحبت از خدمات به مشتری می شود تعریف تفاوت قابل قبول و برجسته می تواند دشوار باشد. خدمات مشتری استثنایی واقعاً چیست؟ خدمات خوب مشتری نه تنها مشتریان فعلی شما را راضی می کند بلکه به دلیل بررسی های مثبت و شهرت، دیگران را فریب می دهد تا از مشاغل شما بازدید کنند.

۴ روش برای بهبود خدمات مشتری با SMS

به دنبال ایده های خدمات به مشتری هستید اما از نحوه اجرای تغییرات در تجارت خود مطمئن نیستید؟ در اینجا لیستی کوتاه از راه های بهبود خدمات مشتری با SMS برای شروع روند ادغام پیام متنی در مدل خدمات مشتری به شرکت شما آورده شده است.

بیشتر بخوانید: منشی پیامکی چیست؟

  1. به مخاطبان بیشتری برسید

طبق یک مطالعه که روی سیستم پیام کوتاه انجام شده است شرکت ها با وجود ارسال سالانه بیش از ۲ تریلیون متن فقط در ایالات متحده آمریکا از متون کم استفاده می کنند. از سیستم های بهداشتی گرفته تا فروشگاه های بزرگ گرفته تا رستوران ها هنگام برقراری ارتباط با مخاطبان شرکت شما پیام کوتاه می تواند یک بستر ارزشمند باشد. همچنین پیام های متنی می تواند بهترین روش برای به حداکثر رساندن منابع خدمات مشتری شرکت شما باشد زیرا احتمالاً با پیام کوتاه می توانید به تعداد بیشتری از افراد از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با پیام های مهم دسترسی پیدا کنید.

بهبود خدمات مشتری با SMS

  1. کوپن های اختصاصی ارائه دهید

هیچ رازی نیست که مشتریان دوست دارند احساس کنند تحت درمان خاصی قرار می گیرند. وقتی لیست متنی ایجاد می کنید می توانید معاملات انحصاری را برای مخاطبین خود ارائه دهید. خدمات مشتری شامل برقراری ارتباط با مشتریان وفادار برای تأیید و پاداش دادن به وفاداری مداوم آن ها است. با ایجاد لیستی از شماره تلفن هایی که با شرکت شما ارتباط پیام کوتاه را انتخاب کرده اند فرصت منحصر به فردی برای ارائه تخفیف های ویژه و “VIP” در این لیست خواهید داشت.

اطمینان حاصل کنید که هنگام تماس با مشتری از طریق پیامک تخفیف های ارزشمندی را ارائه می دهید. اگر بیش از حد با اطلاعاتی که مفید نیستند ارتباط برقرار کنید ممکن است از لیست متن شما انصراف دهند نیازی به گفتن نیست که شرکت شما را با پیام رسانی هرزنامه مرتبط می کنند. پیشنهادهایی که برای مخاطبین خود ارسال می کنید را در نظر بگیرید و اینکه آیا آن ها واقعاً ارزش وقت خود را دارند یا نه.

  1. کیفیت خدمات مشتری خود را با متن های خودکار به حداکثر برسانید

راه حل های بهبود خدمات مشتری با SMS می تواند به سوالات کلی پاسخ دهد که در غیر این صورت نماینده های خدمات مشتری مشتری باید وقت خود را برای پرداختن به آن ها صرف کنند. ایده خوبی است که نمایندگان خدمات مشتری مشتری را برای بحث در مورد سالات ظریف و مقابله با اوضاع احساسی بالا در دسترس نگه دارید. با این حال نمایندگان اغلب وقت خود را صرف پاسخ به سوالات عمومی می کنند که می تواند توسط یک متن خودکار پاسخ داده شود.

ویژگی های ارسال پیام کوتاه مشاغل ما به کاربران امکان می دهد پیام های متنی را برنامه ریزی، فعال و قطره ای کنند تا با گذشت زمان یا طبق درخواست شما خدمات مشتری را به مشتریان ارائه دهند. با استفاده از این سرویس می توانید پاسخ خود را برای ایجاد سوالات (از جمله سایر ویژگی های مفید) به صورت خودکار انجام دهید.

  1. مخاطبان خود را به صورت پیشگیرانه آگاه سازید

یکی از راه های بهبود خدمات مشتری با SMS پاسخ به سوالاتی است که مشتریان حتی آن را ندارند. راه این کار این است که یک جریان ثابت و آموزنده از به روزرسانی ها و اطلاعات مهم را برای مخاطبان خود حفظ کنید. در مقیاس جهانی ۵/۵ میلیارد نفر پیامک ارسال و دریافت می کنند. از آنجایی که پیام رسانی به عنوان یک روش ارتباطی بسیار پرکاربرد است به عنوان یک روش معمولی برای جلب توجه مخاطبان شما نیز عمل می کند.

برای استفاده از خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید روی پنل پیامکی هدهد حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد