تبلیغات پیامکی چیست؟

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تبلیغات پیامکی چیست؟

تبلیغات پیامکی چیست؟ تبلیغات پیامکی تبلیغ محصولات و خدمات از طریق تلفن های همراه است.

شرکتها برای افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد اعتماد با مخاطبان ، اطلاعات کوتاهی را برای مشترکان سراسر جهان با کمک خدمات پیام کوتاه انبوه ارسال می کنند.

چرا تبلیغات پیامکی اهمیت دارد؟

۱.این باعث ایجاد تعامل بالا می شود

۲.دسترسی جهانی دارد
۳.فرصت هایی را برای مشاغل محلی باز می کند

ایجاد آن سریع است
۵.با سایر کانالهای بازاریابی کار می کند این باعث ایجاد تعامل بالا می شود

مردم دفعات زیادی در روز تلفن های همراه خود را چک می کنند. تبلیغات پیامکی نرخ باز شدن فوق العاده ای را نشان می دهد ، که به شرکت ها اجازه می دهد آگاهی از نام تجاری خود را افزایش داده و پیشنهادات و انتقادات را به طور زیادی در اختیار مشتریان قرار دهند و شانس بیشتری برای جلب توجه آنها وجود داشته باشد و دسترسی جهانی دارد و خدمات پیام کوتاه می تواند پیام یک تجارت را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می کند برساند. از آنجایی که پنج میلیارد نفر انسان باهم ارتباط سلولی دارند ، تبلیغات پیامکی می تواند نقش بسیار مهمی در استراتژی بازاریابی شما داشته باشد. که فرصت هایی را برای مشاغل محلی باز می کند و بازاریابان می توانند تبلیغات پیامکی خود را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند‌. این امر کمپین های پیامکی را به ابزار قدرتمند و بسیار مهمی برای استفاده محلی تبدیل می کند. تبلیغات پیامکی به شرکت های محلی اجازه می دهد تا پیشنهادات حساس به زمان را برای مشتریان ارسال کنند که در هر زمان ممکن است کاهش یابد. و ایجاد آن سریل است و در صورت داشتن شماره تلفن مشترکین ، می توانید در چند دقیقه یک کمپین پیامکی برای تبلیغات ایجاد کنید (توجه داشته باشید که برای ارسال کمپین پیامکی نیازی به آدرس ایمیل آنها نیست).

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین کلمات برای تبلیغات پیامکی

نحوه انجام تبلیغات پیامکی

با SendPulse ۱ایجاد یک کمپین پیامکی
۲نام فرستنده را پر کنید ۳متن را وارد کنید
۴گیرندگان را انتخاب کنید ۵راه اندازی کمپین تبلیغاتی پیامکی
مرحله ۱ – ایجاد یک کمپین پیامکی
از نماد “ارسال پیامک” در هر صفحه در گوشه بالا سمت راست در سرصفحه وب سایت استفاده کنید.
مرحله ۲ – نام فرستنده را وارد کنید
می تواند حداکثر یازده حرف داشته باشد ، از جمله فاصله ها. فقط حروف لاتین مجاز است.
مرحله ۳ – متن را وارد کنید
طول یک پیام کوتاه ۱۶۰ نماد است. می توانید پیام را با استفاده از متغیرها شخصی سازی کنید. مشترکین مختلف پیامک های متفاوتی دریافت خواهند کرد ، بر اساس داده های شخصی مانند نام ، جنسیت ، کشور و غیره. با مشاهده پیش نمایش پیامک در تلفن همراه ، با مشاهده آن در سمت راست می توانید مشاهده کنید.
مرحله ۴ – گیرندگان را انتخاب کنید
یکی از لیست های پستی خود را انتخاب کنید یا یک شماره در هر خط تلفن را به صورت دستی تایپ کنید. شماره تلفن گیرندگان را در قالب بین المللی وارد کنید. می توانید از تقسیم بندی برای متناسب سازی پیام ها برای گروه های خاص تری از افراد استفاده کنید.
مرحله ۵ – راه اندازی کمپین تبلیغاتی پیامکی
می توانید پیام را فوراً ارسال کنید یا آن را برای مناسب ترین زمان و تاریخ برنامه ریزی کنید.
در اینجا دستورالعمل های دقیق تری در مورد نحوه انجام تبلیغات پیامکی وجود دارد.
بهترین شیوه ها و نکات تبلیغات پیامکی
۱کپی خود را کوتاه نگه دارید ۲خلاق باش
۳پیشنهادات حساس به زمان ارائه دهید ۴پیامک ها را شخصی کنید
۵مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید ۶کاربران شرکت کننده
۷_آزمایش کنید
کپی خود را کوتاه نگه دارید. طول یک پیام کوتاه ۱۶۰ نماد است. شما باید تبلیغات پیامکی خود را در این چارچوب قرار دهید. برای درک بصری بیشتر و بهتر، پیام را به پاراگراف های جدا تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: افزایش اعضا با پنل پیامکی و ارسال Sms
خلاق باش. به کلماتی فکر کنید که می تواند تأثیر چشمگیر و بیشتری از مخاطبان شما برانگیزد. سعی کنید تبلیغات پیامکی خود را بسته به شخصیت خریدار مشترکان خود برای ایجاد اعتماد با مشتریان ، طنز آمیز کنید.
پیشنهادات حساس به زمان ارائه دهید. تبلیغات پیامکی یک ابزار کارآمد و بسیار مهم برای تجارت محلی است. شما می توانید مشتریان محلی را با پیشنهادات حساس به زمان جذب کنید تا آنها را تشویق به خرید خودجوش کند. اگر این پیشنهاد ارزشمند و مرتبط باشد ، آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهد

پیامک ها را شخصی کنید با استفاده از متغیرهای موجود در لیست پستی ، تبلیغات پیامکی خود را شخصی سازی کنید. شخصی سازی باعث می شود یک پیام معتبرتر به نظر برسد و تصور خوبی را به دست آورد. توجه داشته باشید که اگر در لحظه ایجاد کمپین ، شماره تلفن ها را به صورت دستی اضافه کنید ، نمی توانید تبلیغات پیامکی را شخصی سازی یا تقسیم بندی کنید.

مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید. تقسیم بندی به شما امکان می دهد از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید. بر اساس جنسیت ، سن ، کشور و غیره ، می توانید پیامهای متفاوتی برای هدف قرار دادن گروه های خاصی از افراد ارسال کنید. این امر باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما و تجربه خرید بهتر آنها می شود.

کاربران شرکت کننده لیستی از شماره تلفن هایی تهیه کنید که از مردم می خواهد حتی اگر خبرنامه های ایمیل را انتخاب کرده باشند ، شرکت کنند. تبلیغات پیامکی را بدون اجازه ارسال نکنید ، زیرا گیرندگان شما علاقه ای به اطلاعات مربوط به محصولات و خدماتی ندارند که مایل به خرید آنها نیستند.

آزمایش کنید ایده هرگونه تبلیغات این است که از جمع رقبا خارج شوید تا توجه مردم را جلب کنید ، تجربه خرید دلپذیر ، محصولات و خدمات ارزشمند را در اختیار آنها قرار دهید. سبک های مختلف پیامک را امتحان کنید ، آزمایش کنید تا آنچه را که در مخاطبان خود می شنوید پیدا کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد