چگونگی استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی

پس از انجام موفقیت آمیز بازاریابی پیامکی و بدست آوردن شتریان بالقوه گام بعدی یعنی پیگیری مصرف کنندگان برای تقویت فروش بسیار مهم خواهد بود. در این مقاله ما چگونگی استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی را به شما خواهیم آموخت.

تعریف پرورش Lead یا سرنخ فروش؟

پرورش Lead به عنوان یک کمپین اتوماسیون بازاریابی نامیده می شود و روشی شخصی برای امنیت تجارت از مصرف کنندگان علاقه مند است. پس از استفاده از مشخصات خریدار برای تعیین موقعیت مصرف کننده در چرخه فروش، انگیزه را با مزایا و توجه شخصی به قفل در معامله تشویق کنید.

Lead ها تماس هایی هستند که براساس میزان اطلاعاتی که ارائه می دهند، افزایش وعده مشتریان است. برخلاف مشترک یا مخاطب سطح ورودی منجر به توجه به بازاریابی خاصی می شود زیرا به مرحله فروش پایانی نزدیک می شوند.

تاثیر پرورش Lead در استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی

بهترین استراتژی برای پیگیری مشتریانی که در لیست بازاریابی پیامکی شما ثبت نام کرده اند توجه به موقع و شخصی آن ها را به دنبال دارد.

چگونگی استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی

  1. تشکر از مشتریان برای وفاداری

یک شروع ساده اما مهم در زمینه مبارزات اصلی شما ارسال متن تشکر است. همانطور که ایده خوبی است که بعد از مصاحبه شغلی از رئیس جدید برای وقت خود تشکر کنید، همین مورد در مورد هدایای شما نیز صدق می کند. از متشکریم به عنوان راهنما از طریق متنی که از یک الگو متولد شده است مشاهده می شود. شما می توانید از این فرصت برای درج اطلاعات و تصاویر بیشتر درباره اهداف شرکت خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اس ام اس ارزش افزوده چیست؟

چند نکته مهم در این زمینه:

متن خود را شخصی سازی کنید. برای ایجاد پیام شخصی، پیام را با نام اصلی ارسال کنید.

پیوند به یک رویداد آینده یا وب سایت شرکتی را که رهبر می تواند اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما پیدا کند در فراخوان اقدام قرار دهید.

با استفاده از عبارتی مانند “ما امروز بدون مشتریانی وفادار مانند شما نمی توانستیم در جایگاهی که هستیم، صاحب امتیاز شوید”.

پیام را کوتاه نگه دارید تا سرنخ های شما تحت فشار قرار نگیرند. در صورت امکان سعی کنید آن را زیر ۱۰۰-۱۵۰ کلمه نگه دارید.

  1. پرورش و معرفی ویژگی های مهم محصول

پس از تشکر از باید برای ادامه علاقه خود اطمینان حاصل کنید که آن ها اطلاعات لازم در مورد محصول یا خدمات شما را دارند. جذاب ترین ویژگی هایی که شرکت شما ارائه می دهد را برای جلوگیری از غلبه بر رقبا برجسته کنید. همچنین می توانید آنچه را که شما را از رقابت متمایز می کند برای ارائه اعتبار پیام خود به طور خلاصه تنظیم کنید. زیرا این مورد تاثیر بسزایی در استفاده حداکثری از بازاریابی پیامکی دارد.

چند نکته مهم:

برای انتقال سریع پیام از کلمات برجسته استفاده کنید.

قبل از ارائه اطلاعات مربوط به محصول، متن را با یک سوال هدایت کنید تا خواننده را گیر بیندازید.

روشی را انتخاب کنید که منجر می شود در مورد محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

  1. از توصیفات به نفع خود استفاده کنید

ثابت شده است که اگر دوستی کالا یا خدماتی را توصیه کند مردم به احتمال زیاد آن را خریداری می کنند. طبق تحقیقات اخیر ۷۱٪ از مصرف کنندگان بیشتر بر اساس مراجعه به شبکه های اجتماعی خریدهای خود را انجام می دهند. مصرف کنندگان همچنین به مراجعه دهان به دهان ۲ تا ۱۰ برابر بیشتر از رسانه های پولی اعتماد می کنند. بر اساس این آمار، هوشمندانه است که شما را با توصیفات قوی هدایت می کند. در یک کمپین پرورش مبتنی بر متن، یک توصیف نامه که از طریق پیام MMS همراه با تصویر شخصی که این گواهی را ارائه داده است می تواند قدرتمند باشد. قرار دادن یک تصویر همچنین کمک می کند تا سر و صدای متن های رقابتی که Lead شما دریافت می کند را از بین ببرید.

چند نکته مهم:

یک توصیف نامه در متن بگنجانید و به سایتی پیوند دهید که منجر به خواندن سایر توصیفات مثبت باشد.

برای حداکثر تأثیر، نقل قول را کوتاه نگه دارید.

تصویری را انتخاب کنید که خصوصیات حرفه ای و دوستانه شخصی را که در حال ارائه گواهی است نشان دهد. به طور کلی عکس هدف دارد بهتر از یک تصویر کامل و جامع اما بدون هدف تاثیر دارد.

اگر نیاز به تبلیغات و بازاریابی پیامکی برای کسب و کار خود دارید می توانید روی پنل پیامکی هدهد حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد