ارسال پیامک انبوه برای هماهنگی رویدادهای ویژه

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
ارسال پیامک انبوه

هماهنگی یک کنفرانس، کارگاه یا هر رویداد ویژه دیگری کار بسیار سختی است و این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید همه چیز بدون هیچگونه مشکلی پیش می رود. ارسال پیامک انبوه می تواند کمک بسیار خوبی برای اینکار باشد که در ادامه به توضیح بیشتر در این رابطه خواهیم پرداخت.

روش های استفاده از پیامک انبوه برای هماهنگی رویدادهای خاص

در اینجا چگونگی بهبود برگزاری رویدادهای ویژه با کمک ارسال پیامک انبوه آورده شده است.

  1. رویداد خود را به بازار عرضه کنید

اگر برای فروش رویداد خود نیاز به فروش بلیط یا ثبت نام دارید عنصری از استراتژی بازاریابی وجود دارد که آن را به یک رویداد موفق تبدیل کند. تعدادی از تاکتیک های بازاریابی وجود دارد که می توانید برای حمایت از رویداد خود استفاده کنید و ارسال پیامک یکی از آنهاست. با ارسال پیام کوتاه می توانید پیوندی برای خرید بلیط یا ثبت نام آنلاین ارسال کنید و افراد را به طور مرتب پیگیری کنید و حتی پیام های خود را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید توجه خود را به برنامه ریزی بقیه رویداد معطوف کنید.

  1. مهمانان و شرکت کنندگان را سازماندهی کنید

ارسال پیامک انبوه می تواند به شما کمک کند تا رویداد شما قبل از شروع رویداد با صدای بلند شروع شود.

اگرچه بازاریابی پیامکی می تواند ابزاری مفید در طول رویداد باشد اما یکی از با ارزش ترین روش هایی که می توانید قبل از رویداد خود از آن استفاده کنید جمع آوری پاسخ های RSVP قبل از باز شدن درها است. می توانید از مهمانان خود بخواهید که یک کلمه کلیدی (“RSVP” یک مثال ساده است) را برای کد کوتاه پیام کوتاه خود ارسال کنند و پاسخ ها را بر این اساس ثبت کنند. برای مشتریان راحت است و ردیابی آن ها برای شما آسان است. به احتمال زیاد میهمانان شما ترجیح می دهند پاسخ خود را به جای تماس یا ایمیل از طریق پیام کوتاه به شما پیام دهند.

بیشتر بخوانید:مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای بیمه ها

علاوه بر این می توانید در این رویداد به مشترکان وفادار بازاریابی پیامک خود درمان VIP ارائه دهید. در هفته های منتهی به رویداد آن ها را با پیش نمایش بلندگوهای اصلی یا پنهانی نگاه کردن به بازی ها و رویدادها اذیت کنید. شما می توانید معاملات یا هدایای ویژه ای را برای مشترکین خود ترتیب دهید و به آن ها بگویید چگونه و از کجا پیشنهادات خود را در رویداد خود استفاده کنند.

  1. در داخل هماهنگ شوید

ارسال پیامک انبوه بیش از ابزاری مفید برای ارتباط با شرکت کنندگان است. همچنین می توانید برای برقراری ارتباط با اعضای ستادی که وظیفه اجرای عملکرد شما را بر عهده دارند پیام رسانی متنی را پیاده سازی کنید.

  1. دستورالعمل ها و وظایف خود را انجام دهید

رویداد شما به احتمال زیاد در یک جدول زمانی دقیق قرار دارد. اگر یک مرحله واحد همگام نباشد می تواند با کل ریتم عملکرد دقیق برنامه ریزی شده شما خراب شود. این شما و کارمندان خود هستید که باید مطمئن شوید همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

  1. به روزرسانی ها و اعلان های متنی در طول رویداد

اگر رویداد شما دارای لیست مهمانان گسترده ای باشد همه چیز به سرعت آشفته می شود. جلب توجه همزمان صدها و حتی هزاران نفر می تواند یک چالش دلهره آور باشد.

وقتی از پیامک انبوه برای برقراری ارتباط با آنها در طول رویداد خود استفاده می کنید می توانید مسئولیت را به عهده بگیرید و به شرکت کنندگان اطلاع دهید که در زمان واقعی چه خبر است.

  1. در طول مراسم با میهمانان تعامل داشته باشید

با استفاده از ارسال پیامک انبوه به صورت گسترده، رویداد خود را برای مهمانان خود بیشتر سرگرم کنید.

خواه در یک مکان خاص میزبانی یک بازی فلش را انجام دهید و یا یک سخنران اصلی را تبلیغ کنید می توانید به عنوان راهی برای جالب نگه داشتن امور برای حاضران در تماس باشید.

وقتی بدانید که توانایی انتقال سریع خبر به میهمانان خود را دارید آزادی بیشتری در انجام تنظیمات لحظه آخری خواهید داشت.

  1. هشدارهای اضطراری ارسال کنید

اگر شما نیاز به اطلاع رسانی به حاضران در مورد وضعیت اضطراری در رویداد خود دارید هشدارهای متنی می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد.

وقتی از پیام های متنی تجاری استفاده می کنید می توانید در آرامش باشید و بدانید که قادر خواهید بود با چالش هدایت میهمانان خود به سرعت و با امنیت روبرو شوید.

برای ارسال پیامک انبوه می توانید از پنل پیامکی هدهد استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد