بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها

پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها چه موقعی است؟ در این مقاله می‌خواهیم راجع به بهترین زمان ارسال پیام‌های پنل پیامکی که می‌توانند برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی، بازاریابی و … به مشتریان جدید و قدیمی‌شان ارسال شوند، بپردازیم و با این مقوله از کاربردهای مهم پنل پیامکی هدهد بیشتر آشنا شویم.

پنل پیامکی برای رستوران ها

 به‌طورکلی، فرقی نمی‌کند که پنل پیامکی که به کار گرفته‌اید، برای اطلاع‌رسانی خانوادگی است و یا بازاریابی در سطح جهانی، پنل پیامکی امروزه یک نیاز و اصل جدایی‌ناپذیر از شرکت‌ها و برندهای بزرگ است که به عنوان یک ابزار همیشه هر کسب‌وکار بزرگ و کوچکی به آن نیاز خواهد داشت. یکی از این کسب‌وکارها، رستوران‌ها هستند که پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها بسیار مهم است.

پنل پیامکی برای رستوران‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها می‌تواند منجر شود تا آنها مشتریان جدیدی را برای خود پیدا کنند و یا مشتریان قبلی را که مدتی به رستوران سرنزده‌اند، با یک آفر جذاب، یکبار دیگر به سمت کسب‌وکار خود جذب کرده و فروش بالاتری را ثبت کنند.

جالب است بدانید که جذب مشتری و نگهداشتن آن در رستوران خود، در کنار فراهم کردن یک جای دنج و زیبا برای هرکدام سبب می‌شود تا افراد شهر و محله شما، رستوران و برند‌تان را همیشه در ذهن بسپارند و آنجا را به عنوان یک نقطه امن و قابل اطمینان تشخیص دهند. این باعث می‌شود تا مشتریان همواره از کسب‌وکار شما یاد کنند و از این طریق، آنها ناخواسته به عنوان یک بازاریاب برای شما رفتار می‌کنند. حال که بااهمیت پنل پیامکی برای رستوران‌ها آشنا شدیم، بایستی به این پرسش مهم پاسخ دهیم که بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها چه زمانی است؟

 

پیشنهاد ما به شما : مزایای پنل پیامکی برای رستوران

 

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها چه موقعی است؟

دررابطه‌با این موضوع که بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها چه زمانی است، عوامل مختلفی مطرح است که عبارتند از:

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ‌های برون بر

بهترین زمان برای این دسته از مشاغل رستورانی، در حدود ساعت ۵ تا ۶ عصر است که بایستی در تمام روزهای طول هفته انجام شود. به‌طورکلی در این تایم از روز، کارزارها و رستوران‌های برون‌بر، بیشتر پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال می‌کنند که علت آن نیز می‌تواند فراغت از کار، احتمال بالای خواندن و سفارش غذا برای شام باشد. همچنین برخی از مشاغل، برای کارکنان خود به‌صورت روزانه ناهار سفارش می‌دهند. ازاین‌رو شما می‌توانید تایم زمانی ۱۰ – ۱۱ صبح را نیز برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

زمان ارسال پیام‌های پنل پیامکی برای رستوران‌ها

رستوران‌هایی که سفارش برون‌بر ندارند، می‌توانند تایم زمانی ۳ – ۶ عصر را برای روزهای هفته خود در نظر بگیرند. ارسال لیست منوهای غذایی پرطرفدار با هزینه‌ای مناسب می‌تواند در گیرایی و سفارش از سوی کاربر تأثیر بالایی بگذارد. در واقع این تایم می‌تواند برای کسانی که غذای شامگاهی خود را از بیرون سفارش می‌دهند، بسیار مناسب باشد تا اولین جایی که رستورانی که به ذهنشان می‌رسد، رستوران شما باشد.

 

پیشنهاد ما به شما : تبلیغات پیامکی برای کارخانه ها

 

همچنین در طول هفته، تایم دیگری نیز بسیار مناسب است که آن ساعت ۱۱ صبح الی ۱ عصر می‌باشد. این تایم همان‌طور که در قسمت قبل نیز اشاره شد، برای مراجعه کارمندان و افراد عادی که قصد مراجعه به رستوران را دارند، بسیار مؤثر است.

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها در انتهای هفته

انتهای هفته همواره زمان مناسبی است که رستوران‌ها، از گروه‌های خانوادگی میزبانی کنند. از سوی دیگر، بسیاری از خانواده‌ها هستند که روز جمعه را به‌صورت کامل استراحت می‌کنند و ناهار یا شام آن را از بیرون و از رستوران‌ها سفارش می‌دهند. در این میان ممکن است خانواده‌هایی باشند که در حال سفر بوده و یا از سفر برمی‌گردند، به همین جهت زمانی برای پختن غذا ندارند و لازم است غذای آن روز را از رستوران‌ها سفارش دهند. در این روزهای انتهای هفته، ارسال پیامک تبلیغاتی با چاشنی یک تخفیف می‌تواند فروش رستوران‌ها را به‌شدت افزایش دهد. ارسال پیامک در این روزها می‌تواند به‌صورت زیر باشد:

  • پنج‌شنبه: ۱۱ صبح تا ۲ عصر برای ناهار
  • جمعه: ۱۱ صبح الی ۱۲ شب برای ناهار و شام
  • جمعه: ۴ تا ۶ عصر برای یک میان وعده عصرانه یا شام
  • جمعه ۱ تا ۲ عصر برای ناهار

شما می‌توانید برای سفارش سرویس پنل پیامکی خود، از وب‌سایت هدهد، ارائه‌کننده یکی از بهترین و قدرتمندترین پنل‌های پیامکی، استفاده کنید. در ادامه این مقاله، پیشنهاد می شود تا این مطلب را نیز مطالعه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد