بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی

بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای تبلیغ فعالیت و ‌برند و خدمات شما است که به راحتی با هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغی، انجام خواهد شد. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی مزایا و کاربردهای بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی بپردازیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد نیز استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

تبلیغات پیامکی از جمله روش‌های بازاریابی در دوره کنونی است که امروزه اکثر مردم می‌توانند نمود آن را در آرشیو پیامک گوشی‌های خود مشاهده کنند. امروزه پیامک عنصر بسیار بسیار مهمی است که همانند تماس تلفنی، می‌تواند مستقیما شما را به مخاطب، حتی در حالتی که او آنلاین نباشد، متصل نماید. این کار باعث می‌شود تا کسانی که می‌خواهند مستقیما به پیام تبلیغاتی خود را به طیف جامعه هدف برسانند، از نگرانی آنکه پیام‌شان نرسد یا دیده نشود، راحت شوند.

چرا بازایابی پیامکی را برای کسب و کار خود درنظر داشته باشیم؟

بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی و هر کسب و کار دیگری می‌تواند به کار گرفته شود. شاید اما در این لحظه برای شما این سوال ایجاد شود که چرا باید بازاریابی پیامکی را در نظر داشته باشیم؟

  • فراگیر بودن تلفن‌های هوشمند: با توجه به اینکه امروزه چه از کودکان گرفته تا بزرگسالان، همگی صاحب تلفن هوشمند هستند، پیامک یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. با قرار دادن یک پیوند در متن پیامک، می‌توانید تعامل با تجارت خود را به صورت آنلاین افزایش دهید و از بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی به خوبی استفاده کنید.
  • حلقه بازاریابی ایمیلی را می بندد: اگرچه بازاریابی ایمیلی و پیامکی شباهت‌های زیادی در اجرای استراتژی خود دارند، اما بهترین عملکرد را در درجه اول، باید به پیامک اختصاص داد. همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توانید از پیامک برای ارسال اعلان‌های فوری استفاده کنید، در حالی که ایمیل حاوی محتوای طولانی‌تر است.
  • نرخ تعامل بالا: نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل قابل مقایسه نیست، به طوری که ۹۰ درصد پیامک‌ها در عرض ۳ دقیقه پس از دریافت آنها خوانده می‌شوند. این باعث می‌شود پیامک در ارائه اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد.
  • پیامک روشی عالی برای بازارهای نوظهور: اگر کسب و کار شما سعی دارد در کشورهایی فعالیت کند که اینترنت گران است و وای فای کمتر رایج است، پیامک کانال بسیار بهتری برای برقراری ارتباط اطلاعات است. در این صورت، حتما بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی را در برنامه تبلیغات خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:روش های بهبود خدمات مشتری با SMS

بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی

بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به نرخ بالای پاسخ‌دهی، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع‌تر و … اشاره نمود. از جمله کاربردهایی که می‌توانید برای بازایابی پیامکی برای مشاغل خیاطی استفاده کنید‌، می‌توان گفت:

  • اطلاع‌رسانی و افزایش فروش: شما می‌توانید در زمان‌های نزدیک به مناسبت‌های خاص که اوج آن در نوروز و نزدیک شدن به سال نو می‌باشد، بازاریابی sms خود را برای خیاطی شروع کرده و برای تمام مردم، از آنجایی که کل جامعه در این روزها به فکر خرید لباس هستند، بفرستید.
  • ارائه مدل‌های مد و محبوب: یکی دیگر از بهترین قابلیت‌هایی که بایستی برای بازاریابی پیامکی اشاره کرد، آن است که شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف، طرح‌ها و لباس‌های مد و زیبایی را در قالب پیامک به مشتریان خود ارائه کنید. کافیست در انتهای پیامک خود، یک لینک برای دیدن این تصاویر از محصولاتتان و مدل‌های زیبا و مد شده‌ای که می‌توانید تولید کنید، ارائه نمایید.
  • جذب مشتری زن و مرد: یکی دیگر از بهترین قابلیت‌هایی که می‌توانید از سرویس پیامکی داشته باشید، آن است که می‌توانید برحسب جنسیت، منطقه، شهر و استان و کشور و مشاغل با تفکیک این موارد بنا به کامل بودن دیتابیس پنل پیامکی، مشتریان خود را به صورت خاص هدف قرار داده و لینک‌ها و محصولات متناسب با آنها را ارسال کنید که در این صورت فروش هدفمند‌تر و بازدهی بیشتر می‌شود.
  • پیشنهادات ویژه: مورد دیگری که می‌توانید برای استفاده از بازاریابی پیامکی به آن توجه کنید، انتقال پیشنهادات ویژه برای مشتریان است که به راحتی از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
  • بروزرسانی وضعیت‌: ممکن است مشتریانی داشته باشید که کاری را به شما سپرده باشند، در این صورت می‌توانید با ارسال پیامک، آنها را از وضعیت اتمام و یا وضعیت انجام کاری که به شما سپرده‌اند، آگاه نمایید.
  • نکات و اخبار: هرازگاهی برای افزایش و جلب مشتریان جدید و قدیمی که مدتی است سراغ شما نیامده‌اند، می‌توانید نکات و اخبار و مطالب جذابی را به صورت تخصصی یا عمومی برای آنها بفرستید تا از خدمات و برند شما غافل نشوند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد