درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی یکی از راه‌کارهایی است که می‌تواند فروش محصولات و خدمات شما را برای ارائه سرویس پنل پیامکی بیشتر کند. در این قسمت از مقالات پنل پیامکی هدهد، می‌خواهیم با مروری بر چیستی سرویس‌های پیامکی، به راهکارها و تکنیک‌های درگیر کردن و جذب مشتریان در بازاریابی پیامکی بپردازیم که انجام آنها می‌تواند مخاطب بیشتر را به سمت خدمات شما بکشاند.

 پنل پیامکی چیست؟

تقریبا یک دهه می‌شود که نام پنل پیامکی را می‌توانید در دنیای مجازی در ایران بشنوید و عملکرد آن را مشاهده کنید. یکی از ابزارهایی که امروزه برای ارسال پیامک از طریق سیستم‌های مخابراتی استفاده می‌شود، پنل پیامکی است که در این قسمت می‌خواهیم راجع به آن بیشتر صحبت کنیم.

در کل پنل پیامکی که با عنوان سامانه یا سرویس پیامکی نیز شناخته می‌شود، یک داشبور یا پنل پیامکی است که می‌تواند تجربه‌ای مانند یک اکانت ایمیل گوگل را به شما بدهد اما با این تفاوت که امکانات آن کاربردی‌تر، بهبودیافته‌تر، فارسی و کارآمد است که صرفا برای ارسال پیامک می‌باشد.

شما می‌توانید برای تجربه داشتن یک پنل پیامکی که امکانات کامل، سادگی در استفاده و پشتیبانی خوبی را داشته باشد، از سرویس پنل پیامکی هدهد در سایت ما استفاده کنید و خدمات شرکت یا استارتاپ خود را از طریق ما به راحتی انجام دهید.

درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

امروزه در دنیای تجارت، تنها افرادی می‌توانند بازار و مشتریان خاص و بالقوه‌ای داشته باشند که به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند. یکی از نکات مهمی‌ که می‌توانید در فعالیت‌های تجاری خود به آن توجه داشته باشید، این است که با تجربه فروش اول، شما می‌توانید فروش‌های دیگری را نیز داشته باشید و به قول معروف “پول دوم از پول اول راحت‌تر است”.

یکی از راه‌کارهایی که می‌تواند سبب شود تا فروش‌های بیشتری را تجربه کنید، استفاده از پنل پیامکی یا بهتر است بگوییم انجام تکنیک‌هایی برای درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی است. در ادامه با ما باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

بیشتر بخوانید:اشتباهات رایج در ارائه خدمات مشتری

راه‌های جذب کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

استفاده از فرصت بازاریابی پیامکی، راهکاری است که می‌تواند جامعه مخاطب شما را به صورت سریع افزایش دهد. در واقع استفاده از پنل پیامکی، شاید یکی از ۳ مورد برتر برای توسعه کسب‌و‌کار شما است.

برای آنکه بتوانید اقدام به درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی کنید، بهتر است تا ابتدا امکانات و قابلیت‌هایی را که آنها می‌توانند پس از تهیه سرویس پیامکی شما بدست آورند را معرفی کنید. در واقع کالا یا خدمتی که ارائه می‌کنید، بایستی ارزش پرداخت هزینه از جانب مشتری را داشته باشد.

شما بایستی با تولید محتوا به صورت متنی، ویدیویی، پادکست و …، کاربران و مشتریان خود را قانع کنید تا از اهمیت و ارزش خدمات و محصول شما اطمینان پیدا کنند و این کار انجام نمی‌شود مگر آنکه اقدام به درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی نمایید.

برای انجام این کار، تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که در انتها به آنها می‌پردازیم.

تکنیک‌های درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی

از جمله مواردی که می‌تواند تحت عنوان تکنیک‌های درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی بیان کرد، بایستی گفت:

  • سعی کنید در روز تولد مشتریان خود، کسانی که در سایت شما ثبت نام کرده‌اند و …، یک پیامک زیبا و جذاب بنویسید و آنها را برای دیدن محصولات و خدماتتان دعوت کنید.
  • سعی کنید کمپین‌های پیامکی مختلفی را ارائه کنید و از طریق پیامک و ارسال ایمیل، مخاطب را دعوت کنید تا به سایت شما وارد شود. این کار را در طول سال چند مرتبه انجام دهید.
  • در کنار مورد بالا، بایستی برای مخاطب خود ارزشی را ایجاد کنید تا تمایل او به پاسخ به پیامک شما بالاتر رود، مثلا ارائه یک تخفیف می‌تواند مناسب باشد.
  • به مخاطبان و کاربران خود برای استفاده از پنل پیامکی، یک فرصت بدهید. این کار معمولا تحت یک برنامه آزمایشی ۱ تا ۷ روزه انجام می‌شود و در آن شما به عنوان سرویس دهنده، فرصتی را برای کاربران خود جهت درگیر کردن مشتریان در بازاریابی پیامکی ارائه می‌کنید تا به صورت محدود و کنترل شده از خدمات پنل پیامکی استفاده کند.
  • از پیامک برای اطلاع‌رسانی‌ها استفاده کنید؛ این کار باعث می‌شود تا کاربر شما از اهمیت و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک بیشتر آگاه شود.
  • ویدیو‌های آموزشی و عملی از سرویس‌های خود تهیه کرده و تست آن‌ها را نمایش دهید تا آشنایی با پنل پیامکی برای کاربران بیشتری ارائه شود و حتما توجه کنید که این کار از طریق ویدیو‌های آموزشی و عملی انجام شود

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد