بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی ،مزایا و نکات مهم

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
بازاریابی پیامکی و تبلیغات محلی

بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی یکی از آن دسته ابزارهایی است که می‌تواند در کنار هم، نتایج بسیار خوبی را برای شما فراهم کند. در این مقاله می‌خواهیم به صورت خلاصه با تبلیغات محلی آشنا شویم و در ادامه در مورد بازاریابی پیامکی و تبلیغات محلی، مزایا و برخی نکات مرتبط با آن صحبت می‌کنیم.

تبلیغات محلی چیست؟

تبلیغات محلی، واژه‌ای مهم به خصوص برای کسب‌و‌کارهایی است که به صورت خرد و محلی کار می‌کنند. در این حالت، تبلیغات محلی سعی می‌کند تا مخاطبان و کاربرانی را پیدا کند که در محدوده جغرافیایی نزدیکی از کسب‌و‌کار شما قرار دارند. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی در این نوع تبلیغ استفاده کنید. به عنوان مثال یکی از سنتی ترین روش‌ها، دعوت از افراد با نفوذ آن منطقه است و یا می‌توانید با پخش کردن تراکت و یا میزبانی کردن از اتفاقاتی که جنبه عمومی دارند، کسب‌و‌کار خود را در آنجا، جا بیندازید.

یکی از جنبه‌های موفقیت هر کسب‌و‌کاری در این نوع تبلیغات، داشتن یک باشگاه یا جمعی از مشتریان به صورت وفادار است. در صورتی که نتوانید به مخاطبان خود اهمیت بدهید و یا به دلایلی آنها را از دست دهید، شاید بتوان گفت شما مهم‌ترین عنصر را در بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی از دست خواهید داد. در این حالت ممکن است در کسب‌و‌کار شما، از طریق یک بازاریاب متوجه شوید که مردم در مورد برندتان، کیفیت کمتری از محصولات را در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید با دعوت از کسانی که همکار و یا صاحب این نوع شغل و فناوری هستند، بخواهید تا محصولات شما را مقایسه کنند و به نوعی با این نوع تبلیغات محلی بتوانید برای مردم کیفیت کالای خود را اثبات کنید.

حال که کمی با تبلیغات محلی آشنا شدیم، می‌خواهیم به بررسی مقوله بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی با یکدیگر بپردازیم.

بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی ،مزایا و نکات مهم

بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی ،مزایا و نکات مهم

بازاریابی پیامکی و تبلیغات محلی

تعامل با کاربران و مخاطبانتان، جزوی از اصلی‌ترین اهداف اساسی تبلیغات محلی است. شما باید بتواند حداقل یکبار که شده، مخاطبان محل یا منطقه یا شهر خود را به سمت فروشگاهتان بکشانید تا از مغازه شما به عنوان یک فروشگاه معتبر و یک از آپشن‌ها یاد کنند. بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی می‌تواند در اینجا به درد شما بخورد. مزایای بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی عبارتند از:

 

مزیت‌های بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی

 

  • شما می‌توانید از طریق پیامک به راحتی به کسانی که مدنظرتان هست، پیغام خود را ارسال کنید. در واقع پیامک راهکار بسیار خوبی است؛ چراکه تا بیش از ۸۰ درصد مواقع، محتوای پیام شما توسط این روش در گوشی مخاطب خوانده می‌شود.
  • مورد دیگر در بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی امکان سازگار کردن محتوای آن برای هرمشتری است. شما می‌توانید محتوای خاص‌تری را براساس گروه مخاطبان خود بفرستید.
  • شما به راحتی می‌توانید با پخش کردن یکسری تبلیغات و یا ارائه یک ارزش، یک دیتابیس از افراد در آن منطقه کسب کنید. گرفتن اطلاعاتی همچون جنسیت، شغل، علایق، ایمیل، شماره تلفن و وضعیت اقتصادی مشتری (میزان درآمد) می‌توانند فاکتورهایی باشند که بعداد می‌توانید از طریق آن، بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی را شخصی‌سازی و مرتبط‌تر نمایید.
  • شما می‌توانید از طریق یک سرویس پیامکی مانند پنل پیامکی هدهد، به راحتی از طریق یک پنل برای صدها نفر در یک آن واحد، ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهید..
  • بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی به شما کمک می‌کند تا برای کسانی که حوصله تبلیغات و یا تضییع وقت خود را ندارند، در ساده‌ترین حالت ممکن پیام شما برای آنها ارسال و دریافت شود.

شما می‌توانید در کنار سایر کانال‌های تبلیغات محلی خود از جمله استفاده از تبلیغات چاپی، بیلبوردها در سطح شهر، ایمیل‌های مستقیم، آگهی‌های تلویزیون محلی، آگهی‌های کاغذی کوچک، از پیامک هم استفاده کنید که هیچ گونه تضادی با آنها نخواهد داشت.

سعی کنید در استفاده از بازارایابی پیامکی و تبلیغات محلی به صورت متمرکز عمل کنید و در عمل، به جامعه فکر کنید (نه تجارت). شما می‌توانید از ایده‌های مختلفی برای بالا کشیدن سطح عملکرد و محبوبیت کسب‌و‌کار خود استفاده کنید که شامل برگزاری رویدادها، کارگاه‌های آموزشی، کمک به خیریه‌های محلی و یا غیره باشد.

شما می‌توانید برای تهیه یک سرویس پیامکی در اولین قدم، به این صفحه مراجعه نموده، ابتدا پلن‌های خود را برای این نوع روش تبلیغی مشاهده کرده و سپس آنها را متناسب با کسب‌و‌کار خود تهیه کنید. حال می‌توانید از آن برای پیشرفت تجارت محلی خود بهره ببرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد