استراتژی های یادگیری از رقبا در تبلیغات پیامکی

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
تبلیغات پیامکی

امروزه تبلیغات پیامکی بسیار بیشتر از پیام رسانی انبوه کاربرد دارد. آ نها ابزاری برای بازاریابی موبایلی هستند که می توانند تلاش های شما را برای دسترسی ساده و مقرون به صرفه شروع کنند و مهم نیست که شما چه نوع سازمانی را برای این کار انتخاب می کنید. در این پست ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید از این تبلیغات برای برتری در رقابت خود با سایر رقبا استفاده کنید.

استراتژی هایی که رقبا در تبلیغات پیامکی استفاده می کنند

  1. تجسم برای جلب توجه بسیار مهم است

بازاریابی MMS می تواند به شما کمک کند تا از صدای رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های سرگرمی دیجیتال برجسته باشید. از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی الگوبرداری کنید (به داستان های اینستاگرام فکر کنید) و از تصاویر بصری برای تأکید (و عدم حواس پرتی) قلب پیام بازاریابی خود استفاده کنید.

  1. اصیل صحبت کنید

مخاطبان نمی خواهند صدای فروش سنتی را بشنوند. با استفاده از تبلیغات پیام کوتاه پیام خود را با یک فراخوان شفاف تعریف کنید که سود فوری را برای پاسخ دهنده فراهم می کند. حتی اگر از یک سرویس پیام کوتاه انبوه برای دسترسی هم زمان به بسیاری از افراد استفاده می کنید باز هم می خواهید که احساس کنند آنچه شما می گویید شخصی و متناسب است.

  1. با نیازهای اصلی مخاطب خود ارتباط برقرار کنید

هر مشتری می خواهد احساس کند گویا تجارت یا سازمانی که تحت حمایت آن است به خوبی آن ها را می شناسد. پیشنهادات متناسب با نیازهای آن ها را به اعضا یا مشتریان خود ارائه دهید. به عنوان مثال والدین جدید ممکن است علاقه مند به کلاس های مطالعه عصرانه کتاب شما نباشند مگر اینکه شما روشن کنید که مراقبت از نوزاد وجود دارد. پیام خود را سفارشی کنید تا نیاز آن ها را در اولویت قرار دهید و به آن ها اطلاع دهید که مراقبت از کودک ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:کاربرد های بازاریابی پیامکی چیست؟

  1. تماس با شما را آسان کنید

موفق ترین شرکت ها خود را در هر پلتفرمی در دسترس قرار می دهند (از شبکه های اجتماعی گرفته تا ایمیل و گفتگوی زنده) و به این ترتیب مصرف کنندگان می توانند با سوال، نظر یا کمک به سفارشات ارتباط برقرار کنند. مسلماً بسیاری از این جواب ها پاسخ های خودکار است (یا از طریق گپ زنده که توسط “ربات” ارسال می شود) اما مصرف کنندگان وقتی سریع پاسخ می دهند احساس ارزش می کنند. از پیام کوتاه دو طرفه استفاده کنید تا به مشتریان خود احساس کنید که شما در حال گوش دادن هستند.

  1. درک پیام خود را آسان کنید

یکی دیگر از نکات مهم در تبلیغات پیامکی این است که تبلیغات پیامکی شما باید واضح باشد. به عنوان مثال وقت بگذارید و پیوندهایی را به صفحه خاصی که مصرف کنندگان به آن علاقه مند هستند و نه فقط صفحه اصلی خود قرار دهید. اگر آن ها مجبور به شکار اطلاعات شوند ممکن است فقط منصرف شوند و با ناامیدی آنجا را ترک کنند.

  1. از انگیزه اجتماعی استفاده کنید

هر مصرف کننده ای در یک حلقه از دوستان، تأثیرگذاران و همکاران وجود دارد. از ارتباطات آن ها استفاده کرده و کوپن های سیار برایشان آسان ارسال کنید. برای نمایش تجارت خود پیوندهایی به وب یا حضور اجتماعی خود ارائه دهید. با افزایش علاقه، مخاطبان تمایل به دریافت کوپن های سیار از سازمان شما را دارند. در صورت خرید دوستشان می توانید با ارائه کوپن دو در یک یا تخفیف اضافی، اشتراک را تشویق کنید.

  1. موضوعات آنلاین را به صورت رایگان هدیه دهید

فیس بوک رشد چشمگیری داشت زیرا به جای پول، خدمات آنلاین ارزنده ای را در ازای داده های شخصی ارائه می داد. در حالی که احتمالاً قبلاً از کوپن های تلفن همراه استفاده می کنید می توانید پیوندهایی به محتوای دیجیتالی مربوطه یا اطلاعات از طریق پیام کوتاه ارائه دهید. می توانید کاربران را ترغیب کنید که این متن را به دوستان خود هدایت کنند تا راهی برای ثبت نام در محتوای جذاب بیشتر باشد. شما به احتمال زیاد شروع به ساختن موارد زیر می کنید که مدام بازمی گردند.

  1. استفاده از جنبه های فان

یکی دیگر از نکات مهم در تبلیغات پیامکی استفاده از جنبه فان و طنز است. صرف نظر از شغل خود باید به یاد داشته باشید که مخاطبان شما ، پذیرای محتوای مناسب و به موقع هستند که روز آن ها را روشن می کند. سعی کنید GIF یا سایر محتوای تصویری مرتبط را پیدا کنید که می تواند خنده دار و مرتبط با نام تجاری شما باشد.

اگر برای تبلیغات پیامکی خود نیاز به یک پنل پیامکی دارید می توانید از پنل پیامکی هدهد استفاده نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد