کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
مثلا عملی استفاده از پیامک در باشگاه

کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه چیست؟ تجربه استفاده از سرویس‌های پیامکی به ما نشان داده است که استفاده از این نوع ارتباط یکی از بهترین شیوه‌های تعامل با مشتریان است. اما خب وقتی این روش را برگزیدیم، تحت چه عناوینی می‌توان از آن استفاده کرد؟ در این مقاله با ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

پنل پیامکی برای باشگاه

فرض شما دارای یک باشگاه تخصصی در زمینه بدنسازی هستید، در این حالت توانسته‌اید امکانات بسیاری را فراهم کنید، یک بستر مناسب و استاندارد را فراهم کنید، با تبلیغات افراد بسیاری را به این باشگاه بکشانید و آنها را ثبت نام کنید. حال نوبت آن است که یک سیستم ارتباطی را برای ارتباط بین مشتری، شما به عنوان صاحب باشگاه و یا ارتباط بین مربی و ورزشکاران ایجاد کنید. در این حالت پیشنهاد ما این است که از یک پنل پیامکی استفاده کنید.

پنل پیامکی هدهد به شما این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن شماره تلفن افراد، آنها را دسته‌بندی کرده و بتوانید راحت‌تر با آنها تعامل کنید. اما این تعامل و کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه چگونه است؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی نمونه‌های عملی آن بپردازیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل ارسال پیامک تبلیغاتی میشود نیز استفاده کنید.

کاربردهای عملی استفاده از پنل پیامکی برای باشگاه

از نمونه کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه می‌توان گفت:

  • لغو برگزاری جلسات: شما به راحتی می‌توانید با گرفتن یک شماره تلفن از ورزشکاران خود یا کسانی که در باشگاه شما ثبت نام کرده‌اند، این پیام را بفرستید که باشگاه شما در فلان تاریخ، در این بازه زمانی و یا در این رویداد به این علت بسته است. همچنین استاد می‌تواند این کار را در تنظیم کلاس‌های خود با هنرجویان استفاده نماید.
  • یادآوری: مورد دیگر آن است که شما بخواهید برای ورزشکاران پیامک‌های یادآوری ارسال کنید. در این حالت بایستی بدانید که استفاده از پیامک، به علت دسترسی مستقیمی که بین شما و ورزشکاران ایجاد می‌کند، این امکان را می‌دهد که حتی در لحظات آخر هم از آن بتوانید برای یادآوری و یا کنسل کردن و …. استفاده کنید.
  • اعلان‌ها: یکی از قابلیت‌های جالبی که استفاده از پیامک می‌تواند باشگاه شما را متفاوت‌تر کند، آن است که از پنل پیامکی در کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه، برای زمانی استفاده کنید که باشگاه خلوت شده است. در این حالت ممکن است افرادی که از شلوغی و جمعیت بیزار هستند و یا ورزش‌های حرفه‌ای و سنگین انجام می‌دهند، تمایل داشته باشند تا در باشگاه در زمان‌های خلوتی تمرین کنند.

بیشتر بخوانید:استراتژی بازاریابی پیامکی چگونه است؟

  • پیگیری رژیم غذایی: این مورد از کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه را می‌توان برای بخش اساتید و یا بخش تغذیه باشگاه (از خدمات فرعی باشگاه) بیان کرد که در آن شما می‌توانید برای پایش رژیم غذایی افراد و یا ارائه برنامه غذایی جدید، از پیامک استفاده نمایید. همانطور که می‌دانید، کاهش وزن با ورزش، فعالیتی است که علاوه بر جنب‌و‌جوش‌های جسمانی به تغذیه مناسب نیز وابسته است. از سوی دیگر این نوع برنامه به صورت فلکسیبل و چند مرحله‌ای طراحی می‌شود که در هرمرحله نیاز به برنامه غذایی و تمرینی خاصی دارد.
  • ارائه برنامه تمرینی: مورد دیگر همانند پیگیری رژیم غذایی است که در این حالت می‌تواند استاد بنا به سطح و قدرت ورزشکار، برنامه روزانه یا هفتگی او را اعلام کند.
  • حمایت‌ها و پیام‌های انگیزشی: یکی از زیباترین کاربردهای عملی استفاده از پیامک برای باشگاه ارائه حمایت و پیام انگیزشی است که در آن شما می‌توانید برای راهنمایی و یا ارتقا سطح سلامتی افراد، از پیامک استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با این مورد وجود دارد، محتوای پیامک و نیز اجازه خواستن از ورزشکاران برای ارسال این نوع پیامک است. شما می‌توانید محتوای پیامک را انگیزشی، علمی، ورزشی و یا حتی صمیمانه کنید تا ارتباط با ورزشکاران نزدیک‌تر شود. از سوی دیگر شما باید در هنگام ثبت نام گزینه‌ای را برای بهره‌مندی از این خدمات (به منظور کسب رضایت فرد) درنظر بگیرید تا منجر به ناراحتی و یا نارضایتی فرد مقابل نشود.

توصیه می‌کنیم اگر قصد انتخاب یک پنل پیامکی خوب، ارزان و باکیفیت را دارید، از پنل پیامکی هدهد استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید از خدمات ما در سطوح و پلن‌های مختلف استفاده کنید که این قابلیت را به شما می‌دهد تا بتوانید مزایا و قابلیت‌های موردنیاز خود را با توجه به نیاز خود از پنل با هزینه‌ای دقیق‌تر تهیه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد