تاثیرات فیس بوک در بازاریابی

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
تاثیرات فیس بوک در بازاریابی

برای بازاریابی مشاغل کوچک، یک صفحه شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان یک نمایه رسمی عمل می کند. در حالی که از یک گروه فیس بوک می توان برای جمع آوری افرادی که علایق مشابهی دارند استفاده کرد. برای اینکه کمی گسترش دهید در اینجا برخی از مواردی که می توانید با یک گروه فعال و صفحه فیس بوک انجام دهید و تاثیرات فیس بوک در بازاریابی آورده شده است. همچنین میتوانید از دیگر صفحات ما در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی نیز دیدن کنید

نکات برای افزایش تاثیرات فیس بوک در بازاریابی :

  • با اعضا از طریق چت ارتباط برقرار کنید.
  • ارتباطات مشترک پیدا کنید.
  • رویدادها را تبلیغ کنید.
  • پرونده ها را با اعضای گروه به اشتراک بگذارید.
  • تحقیقات بازاریابی مبتنی بر اعضا را انجام دهید.

اگر صفحه فیس بوک دارید راه اندازی گروه فیس بوک به شما کمک می کند با مخاطبان خود رابطه عمیق تری برقرار کنید. دسترسی به مخاطبان خود آسان تر است زیرا می توانید به عنوان مدیر گروه مستقیماً به اعضا پیام دهید. این کاری است که نمی توانید در یک صفحه فیس بوک انجام دهید زیرا فقط در صورتی می توانید پیام خصوصی به کاربران ارسال کنید که آن ها مکالمه را شروع کرده یا پیام مستقیمی برای شما ارسال کنند.

تاثیرات فیس بوک در بازاریابی1

نحوه استفاده از گروه های فیس بوک برای بازاریابی

  1. پشتیبانی و مواد تکمیلی را ارائه دهید

اگر آموزش ها و کارگاه ها بخشی از استراتژی بازاریابی شما هستند می توانید گروه فیس بوک خود را به عنوان یک پایگاه برای اطلاعات و منابع بیشتر قرار دهید.

بگذارید بگوییم شما در حال فروش دستگاه آب گیری هستید. شما می توانید از Facebook Groups برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های رایگان و فیلم های نحوه استفاده استفاده کنید. حتی مشتریان موجود شما نیز بهتر می توانند خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارند. یک مشتری بالقوه (شخصی که به این گروه پیوسته است اما هنوز دستگاه آب میوه گیری خریداری نکرده است) ممکن است برای خرید محصول ترغیب شود.

  1. به مشتریان پاداش دهید

دسترسی به گروه فیس بوک شما می تواند پیشنهادات اختصاصی را باز کند. در اینجا به مشتریانی که محصول شما را خریداری کرده اند یا شرایط برنامه وفاداری شما را دارند پاداش دریافت می کنند. ایده های مشوق ویژه شامل دعوت های اختصاصی به رویدادها یا دسترسی زودهنگام به فروش فروشگاه است.

بیشتر بخوانید: تاثیر پیامک در بازاریابی شبکه های اجتماعی

  1. بازخورد بگیرید

تجزیه و تحلیل برای گروه های فیس بوک در دسترس نیست اما در اینجا می توانید نوع دیگری از بینش کسب کنید و نظریه ای که فقط می توانید از بازخورد صادقانه اعضای گروه درگیر شوید. اگر در مرحله تولید یک محصول جدید هستید می توانید نظرسنجی سریع انجام دهید، پیش نمایش های دزدکی حرکت را ارسال کنید و برای تغییرات محصول ایده بگیرید.

  1. نکاتی را ارائه دهید

هنگامی که اعضای شما شروع به صحبت و سوال کردند می توانید به آن ها پاسخ دهید و نکاتی را ارائه دهید که حول محصول شما می چرخد. این روش دوستانه با مشتریان شما فروش سختی نخواهد داشت اما باعث می شود محصول شما را به خاطر بسپارند و به شما به عنوان یک متخصص صنعت کمک می کند.

مشاغل باید یک صفحه فیس بوک داشته باشند اما اگر به دنبال راه های بیشتری برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، ایجاد یک جامعه پیروی جامع و ارزش بیشتر برای مشتریان خود هستید یک گروه فیس بوک نیز برای تجارت شما و افزایش تاثیرات فیس بوک در بازاریابی مفید خواهد بود.

تأثیر فیس بوک در تبلیغات و بازاریابی

در دنیای بهم پیوسته کنونی که مردم به بازیگران اجتماعی تبدیل شده و یک خانواده اجتماعی جهانی را تاسیس کرده اند نقش سنتی بازاریابی و تبلیغات در حال بازتعریف است.

تأثیرات فیس بوک در بازاریابی و تبلیغات، مدیران برندها را کنترل نمی کنند بلکه فقط سیاست ها و استراتژی ها را به آن ها را پیشنهاد می دهد.

شبکه های اجتماعی، ارتباطات واقعی است که مردم از طریق آن ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند.

فیس بوک که هشت سال پیش توسط مارک زاکربرگ (۲۵) تاسیس شد اکنون دارای بیش از ۳۵۰ میلیون مشترک است و به ۷۰ زبان در دسترس است و این سومین پلتفرم پرجمعیت جهان است.

آمارهای خیره کننده آن شامل ۱٫۸ میلیون پیام گپ در روز، ۱۵۰ میلیون درخواست جستجو در روز، شش میلیارد دقیقه صرف هر روز آنلاین ، ۱٫۷ میلیون بارگیری در هر ثانیه است پس این پلتفرم می تواند تاثیر بسازیی در کسب و کار و موفقیت بازاریابی شما بگذارد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد