بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی

بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی یکی از نیازهای اساسی برای هرکسب و کار، فروشگاه و برندی است که می‌تواند به روش‌های گوناگون انجام شود. در این مقاله می‌خواهیم به برخی از این کاربردها و مزایای بپردازیم پس تا انتهای مقاله با پنل پیامکی هدهد همراه باشید.

بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی

بازاریابی در حوزه سلامت و زیبایی را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین و بهترین عناوین و دسته‌هایی دانست که می‌تواند به سرعت فروش شما و جذب مشتریان را افزایش دهد. امروزه با پیشرفت جوامع و آگاهی مردم از روتین‌های مختلف زندگی و با توجه به افزایش شدت توجه‌ها به مقوله زیبایی در همه زمینه‌های کاری و زندگی، می‌توان به خوبی به این نکته رسید که بازاریابی در حوزه سلامت و زیبایی می‌تواند به شناساندن محصول به مردم یک نیاز برای هر صنعت، شرکت، برند و فروشگاهی باشد.

در این حوزه ما می‌خواهیم یکی از روش‌های بسیار بسیار کارآمد را برای سلامت و زیبایی به شما معرفی کنیم که بازاریابی پیامکی نام دارد.

در واقع بازاریابی پیامکی در ساده‌ترین حالت، تعریف مشخصی دارد و آن این است که به عمل ارسال مطالب تبلیغاتی از طریق پیامک می‌توان بازاریابی پیامکی گفت. در ساده‌ترین حالت اگر یک پیام متنی به لیست مشترکین خود ارسال کنید و بگویید: «سلام! امروز می‌توانید در فروشگاه ما لوازم دیجیتال را با ۱۰ درصد تخفیف تهیه کنید»، این بازاریابی پیامکی است.

در درجه اول، بازاریابی پیامکی ابزاری است که شما از آن برای انتقال پیشنهادات و سایر اطلاعات به مشتریان فعلی که به شما اجازه داده‌اند برای آنها پیامک ارسال کنید، استفاده می‌کنید و این کلیدی موفقیت‌ آمیز برای شما و کسب‌و‌کار و برندتان است.

کاربردها و مزایای پنل پیامکی برای سلامت و زیبایی

از جمله کاربردها و مزایای بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی می‌توان گفت:

جلوگیری از فراموشی

یکی از بهترین راه‌های ایجاد یک رابطه از طرف یک متخصص یا پزشک یا فروشگاه با مشتری، آن است که شما یک پیامک یادآوری در رابطه با قرار‌ها، سبد‌های خرید رها شده و یا خرید‌های فراموش شده داشته باشید.

نکته مهم در این نوع کاربرد آن است که شما برای مشتریان و مخاطبان خود اهمیت قائل شده‌اید و می‌توانید با ارائه خدمات بیشتر، هرچند هزینه‌ بیشتری دارد، اما ارزش برند و اعتبار شما نزد افراد بالاتر می‌رود.

بیشتربخوانید:راهنمای ارسال پیامک از طریق رایانه

شخصی سازی

دومین مزیتی که هر نوع بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی خواهد داشت، آن است که شما می‌توانید با انتخاب صحیح جامعه هدف خود (اگر محصول زیبایی زنان می‌فروشید که فروش بالایی دارد) و با شخصی سازی پیام برای افراد “زن” و “جوان” می‌توانید پیشنهادات ویژه خود را برای آنها جذاب‌تر کنید.

امروزه ثابت شده است که پیام‌های اختصاصی‌تر، از نظر گیرایی توسط جامعه هدف باارزش‌تر بوده و می‌تواند تاثیرات بالاتر از حد انتظاری را برای شما داشته باشد.

پیشنهادات جذاب

یکی دیگر از بهترین کاربردهای بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی، آن است که شما می‌توانید از طریق آن، بهترین محصولات برند و فروشگاه خود را ارائه کنید. این کار باعث می‌شود تا برند و فروشگاه شما در نظر مخاطبین با قدرت و ارزش بیشتری جلوه کند و در کنار آن محصولات و نام برند شما نیز برای مخاطبان ناآشنا، شناخته شود.

حتما به این نکته توجه کنید که ارائه پیشنهادات جذاب در مناسبت‌ها به عنوان مثال روز مردان و زنان و … می‌تواند به شیو‌ه‌های مختلفی انجام شود. کمپین‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های سلامت و زیبایی باید یکی از ارکان اصلی برند شما باشد.

از دیگر مواردی که می‌توان به عنوان کاربردهای بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی بیان کرد، می‌توان گفت:

  • ارسال پیامک‌های تشکر با ذکر نام اشخاص که می‌تواند بعد از خرید از فروشگاه شما انجام شود.
  • ارسال پیامک‌های تخفیف به صورت اتوماتیک برای مشتریان در مناسبت‌های خاص شخصی آنها مانند روز تولد.
  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای معرفی برندهای مختلف برای هرمنطقه کدپستی.
  • امکان برگزاری کمپین‌های مختلف مانند نظرسنجی از مخاطبین و بررسی میزان محبوبیت و رضایت آنها.
  • ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغی و اطلاعاتی به صورت هرهفته تحت عنوان خبرنامه هفتگی.
  • ارتباط مستمر و ارزان با مشتریان.

نکاتی در مورد نحوه ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی برای سلامت و زیبایی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین تریک‌ها و ترفند‌هایی که می‌تواند ارزش پیامک ارسال شده را برای مشتریان بیشتر کند، شخصی‌سازی بیشتر آن است که این شخصی سازی می‌تواند برحسب موارد زیر باشد:

  • تفکیک سن و جنسیت
  • تفکیک بانک مشاغل و اصناف
  • تفکیک منطقه و محل زندگی

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

هدهد اس ام اس به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

فارسی سازی افزونه توسط پوسته وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد